Referent ekonomického oddělení
Náplň práce:
- Faktury vydané (vystavování faktur dle smluv a dle potřeb pro jednotlivá střediska)
- Faktury přijaté (zpracování v účetním programu IS Orsoft, oběh dokumentů, zpracování do zakázek, kniha závazků)
- Vnitropodnikové účetnictví – interní účtování
- Pokladna – korunová a valutová
- Stravné a cestovné (evidence seznamů, výplata cestovného dle podkladů)
- Banka – platby a úhrady platebních karet
- Výpomoc při přípravě podkladů pro mzdy
- Tvorba příkazů k úhradě, zahraniční i tuzemské
- Komunikace s dodavateli v zahraničí (mail, telefon)
- „Ad hoc“ úkoly
Co od Vás očekáváme:
- Vzdělání ekonomického směru
- Pracovní zkušenosti na podobné pozici jsou výhodou / vhodné i pro absolventa
- Znalost účetních a daňových zákonů
- Znalost angličtiny na základní úrovni
- Znalost MS Office (Excel)
- Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, dodržování termínů
- Schopnost práce v týmu, zvládání zátěžových a stresových situací
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní letecké společnosti.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Příspěvek na stravování.
- Klouzavá pracovní doba.
- Nástup možný ihned, co nejdříve, ASAP
Své strukturované životopisy zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.