Ohlédnutí se za historií společnosti DSA a.s.

1990  - vzniká sdružení Delta System Air
1991  - získáváme povolení pro provoz vrtulníků a letounů
1992  - zahajujeme komerční činnosti v leteckých službách
1993   - spouštíme provoz Letecké záchranné služby (LZS)
1994  - otevíráme pilotní školu
1995   - podepisujeme kontrakt s francouzskou společností Eurocopter
1996   - nasazujeme vrtulník AS 355 F2 na stanicích Letecké záchranné služby v Ústí nad Labem, Liberci a Ostravě
1997   - pořizujeme záložní vrtulník AS 355, nakupujeme vrtulník Schweizer 269C a letoun Piper Seneca
1998   - stěhujeme se do vlastních prostor a získáváme oprávnění pro údržbu a opravy podle předpisu JAR 145
1999   - Air Ambulance Show, kterou teď znáte jako Helicopter show, má premiéru
2000   - vzniká sdružení HEMS (Helicopter Emergency Medical Service) v Česku
2001   - jsme úspěšní ve výběrovém řízení na zajištění Letecké záchranné služby do roku 2003
2002   - do letového provozu zavádíme vrtulník EC 135 T1
2003   - díky úspěchu ve výběrovém řízení získáváme možnost provozovat LZS v Ústí nad Labem, Liberci a Ostravě dalších 5 let
2004   - získáváme oficiální zastoupení společnosti Cessna A Textron Company pro Česko a Slovensko
2005  - nasazujeme vrtulník EC 135T2 do činnosti LZS
2006  - nakupujeme a zavádíme do letového provozu turbovrtulový letoun Beechcraft C90
   - zahajujeme výcvik techniků podle PAR 147, a to nás řadí mezi hrstku společností v Česku, které tak náročné a nákladné výcviky provádějí
2007   - nakupujeme a zavádíme do letového provozu letounu CitationJet CJ525
2008   - jsme úspěšní ve výběrovém řízení na 4 stanice LZS do roku 2016
2009   - pořizujeme certifikovaný letecký trenažér FNPT II MCC
2010   - otevíráme nové středisko údržby v Praze Kbelích
2011   - rozšiřujeme si oprávnění na servis byznys jetů
2012   - získáváme rozšíření Oprávnění k typovému výcviku techniků dle PART 147 o vrtulníky Schweizer a typy Piper

2013

 - investujeme do létajícího jeřábu AS 350 B3E (typ vrtulníku, který přistál i na Mount Everest),
   který je nejvyužívanějším strojem na letecké práce a cvičíme posádku na práci s břemeny v podvěsu

   - celou výcvikovou organizaci překlápíme na výcvik podle předpisu CZ-ATO 006 a kompletně zkvalitňujeme legislativu
2014  - získáváme zastoupení pro výrobce vrtulníků Enstrom a pořizujeme jeden vrtulník Enstrom 480
2015  - získáváme první významné kontrakty pro výcvik pro zahraniční klienty a organizace
   - pořádáme leteckou výstavu AirShow Prague na letecké základně Praha Kbely
2016  - “rozlétáváme” naši školu - posouváme roční nálet na celkových 10 000 hodin a posilujeme i personálně
   - jsme úspěšní ve výběrovém řízení na provoz LZS Hradec Králové a Liberec a pokračujeme v provozu stanice v Ústí nad Labem
2017  - třetí záchranný bod, vítězíme ve znovu vypsaném výběrovém řízení na stanici LZS v Ústí nad Labem
   - dokončujeme modernizaci dalšího zázemí profesionální letecké školy a servisního střediska
   - jako zástupci značky Enstrom našemu partnerovi dodáváme 6 vrtulníků typu Enstrom 480
2018  - zavádíme NVG (noční vidění) do provozu LZS
   - cvičíme nové piloty pro budoucnost LZS 
2019  - příprava na výběrové řízení na provozování vrtulníků LZS od roku 2021 (výběr vrtulníků, pilotů, obchodních partnerů, atd.) a odevzdání nabídky
   - plný provoz NVG na stanici LZS Hradec Králové
   - ukončení výcviku zahraničních pilotů na vrtulnících
   - nákup vrtulníku Enstrom 480, OK-ENV
   - zahájení výstavby hangáru v Přerově
2020  - podpis kontraktu na provozování 6 stanic LZS na období 2021 – 2028
   - nákup vrtulníků EC135 T2 pro provoz nových stanic LZS a výcvik nových pilotů LZS
   - dokončení výstavby hangáru v Přerově
2021  - zahájení provozu na 6 stanicích LZS (Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Jihlava, Liberec, Ústí nad Labem)