previous arrow
next arrow
Slider

Dne 22.6.2022 provedl úspěšně závěrečnou zkoušku PPL(H) náš žák Míra Šimeček.

My mu velice gratulujeme a máme velikou radost, že společnost DSA a.s. mohla být při plnění jeho snu létat.

Míro, gratulujeme ti a doufáme, že svá rotující křídla budeš užívat pro svou radost a dost možná i později v profesním životě.

Pro připomenutí pár fotek z výcviku.

 Web    web4 upr  web3 upr

 

 web2 upr

Dne 3. 6. 2022 provedl náš žák Honza Folkman svůj první sólový let na vrtulníku Schweizer C269.

Pro každého začínajícího pilota je první sólový let velký milník a tak jsme velice rádi, že jsme pomohli Honzovi tento milník úspěšně zdolat.

Velká gratulace a přejeme Honzovi mnoho dalších úspěšných letů.

       20220603 130456 upr     20220603 125524 upr1

NENÍ v letošním roce pro širokou veřejnost

Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje ve spolupráci s A-styl atelier, s.r.o., VoZP a DSA a.s. pořádají 23.4.2022 od 09 - 17 hod. již tradiční Den otevřených dveří. 

Den otevrenych dveri Time Line

Občas se nám přihodí, že zákazníci mají zajímavá přání.
Nejinak tomu bylo i teď, kdy jsme vrtulník OK-DSN oblékli do nového kabátu.
Co myslíte, sluší mu ta změna?

IMG 20220330 085314   IMG 20220331 065927   IMG 20220331 071948

Dne 8.3.2022 úspěšně provedl Honza Rychmach svůj první sólový let na vrtulníku Schweizer C269 a tím nejen postoupil ve svém výcviku, ale i ve svém snu, stát se pilotem letecké záchranné služby.
Absolvování prvního sólového letu je vždy pro žáka velký mezník v jeho letecké kariéře a my mu tímto gratulujeme a přejeme mu ať jsou všechny jeho další lety stejně tak úspěšné.

PSL1    PSL2

Letecká společnost DSA a.s. vypisuje výběrové řízení na pozici Administrativní asistentka.

Náplň práce:
- Zajištění běžného chodu office vč. objednávání kancelářských potřeb
- Plnění úkolů vedení společnosti
- Smlouvy – příprava, evidence, hlídání platností
- Personalistika – příprava podkladů k nástupu, ukončení, průběžné dokumenty a komunikace se mzdovou účetní
- Propagace (Inzerce) - příprava podkladů pro grafika, komunikace s tiskárnou, zajišťování reklamních předmětů, účast na akcích, správa webu a FB
- Komunikace s právníky, mzdovou účetní, správcem IT, programátorem atd.
- Nemovitosti – hlídání platností a objednávání revizí
- Klíče – evidence klíčů vč. výdeje, objednávání klíčů
- Dopravní prostředky – hlídání platností STK a emisí, pojištění
- Přijatá a odeslaná pošta
- Základní správa IS Lotus Notes – nastavování přístupů a číselných řad, mazání chybných dokumentů, podklady pro pořizování nových pracovníků
- Archivace dokumentů kanceláře

Požadavky:
- Min. SŠ vzdělání
- Uživatelská znalost MS Word, Excel, Power Point
- Základní komunikační znalost AJ (úroveň B1)
- Řidičský průkaz
- Trestní bezúhonnost
- Samostatnost, pečlivost, flexibilita, schopnost práce v týmu

Zájemci zasílejte své životopisy na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.